Direktlänk till inlägg 23 april 2013

Börjar sakta förstå att det jag trodde bara var en mardröm egentligen var sann...

Av Emma Dahlström - 23 april 2013 22:46

Hej.. Det är nog ingen nyhet för er som läser det här att BVB konserten som jag, lina och mell skulle på blev inställd. Hur kunde det här hände? Varför blev Andy så sjuk just då? Så många frågor men en sak är säker. Alla ens drömmar och allt man väntat på i ett halvår krossades på bara några minuter. Vi som satt förväntansfulla på tåget och så fick vi läsa att konserten var inställd. Det var längesen jag bar så besviken som jag var då. Två konserter inställda på mindre än en månad. Först seremedy och nu black veil brides. Det var när man kom hem som slaget kom. För hela tiden när man var i Stockholm levde man på hoppet att konserten kanske ändå skulle bli av. Man bara väntade på att vakna upp ur den hemska mardrömmen. Men de var när man kom hem som man förstod att det inte bara var en mardröm. Den var också sann. Hela gårdagen var ett helvete för mig. Vi hade Kulturskolan-rep och jag spelade men visste inte vad. Jag var typ jättedepp och inte så vidare kontaktbar, och det gjorde att jag spelade fel hela tiden. När jag kom hem så började jag gråta. Det var för att jag verkligen började förstå att det inte skulle bli någon konsert och det gör så ont när man har väntat så himla länge som jag har gjort. Jag mår fortfarande dåligt över att det inte blev något, det är inget man glömmer på några dagar direkt.
Men det fanns positiva grejor med resan också: jag fick vara i mitt älskade Stockholm, bodde hos underbara människor, fick träffa min bästis Zeinab, och handla coola saker! :)
//Emma
Krya Andy! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Dahlström - 13 juli 2013 23:46

Hej gamla blogg som jag hade med Emma, tänkte tipsa om att jag har en ny blogg, som jag har haft ett tag nu, jag har den då på blogg.se så kika gärna in på den, jag har varit lite dålig att uppdaterat där men det kommer bli bättre, har haft brist på ...

Av Emma Dahlström - 20 juni 2013 12:40

Till de få trogna läsare som fortfarande läser livetiencolaburk här är min nya blogg: bvbarmymembers.bloggplatsen.se Hoppas ni gillar (:   //EMMA   ...

Av Emma Dahlström - 18 juni 2013 16:26

Som ni ser så va de ett tag sen Sandra och jag skrev här på bloggen! De kommer nog bli så att vi tar bort den men jag funderar på att skaffa en annan blogg. Jag vill dock blogga tillsammans med någon annan, nån som är intresserad? :) Hör av dig! Om d...

Av Emma Dahlström - 27 april 2013 09:15

Hej! Kan stolt berätta att igår föddes det tre friska, stora pojkar här på gården! ?Det var Signe som fick barn, hon är så himla duktig ...

Av Emma Dahlström - 11 april 2013 22:27

Tjooo. Idag har det inte varit en rolig dag. Stressigt! Men har åt minstone hunnit med ganska mycket o andra sidan :) först var det bara en helt vanlig skoldag, sen när jag va på so:n och nästan precis skulle sluta för dagen så ringde Ida och ville a...

Ovido - Quiz & Flashcards